Chuck Chuck Versus the Fear of Death
S4, E8: Afraid that his latest setback is driving a wedge between him and Sarah, Chuck resolves to prove himself by going on a dangerous mission with the overeager Agent Rye. Meanwhile, Morgan and Casey scramble as the "Buy Morons" attempt to uncover the true identity of Greta.