Chuck Versus the First Fight
S4, E7: After their first real fight, Chuck avoids confronting Sarah by going on a rogue mission that leads him to his mom's MI-6 handler, Gregory Tuttle, and a mysterious Russian agent. Meanwhile, Ellie is on her own mission to uncover the Bartowski family's long-buried past.