Chuck Versus the Frosted Tips
S5, E3: While the team searches for one of the CIA's most wanted, Chuck worries about the Intersect's effect on Morgan; Sarah gives Casey relationship advice; Captain Awesome makes a revelation about Jeff and Lester.