Chuck Versus the Gobbler
S4, E12: Sarah takes dangerous measures to help Mary Bartowski bring down Alexei Volkoff, as Chuck worries that she may be getting in too deep. Sarah, though, must enlist the help of Chuck, Morgan and Casey to complete her undercover mission. Meanwhile, Ellie and Awesome are at odds over what to name the baby.