Chuck Versus the Goodbye
S5, E13: In the series finale, Chuck enlists his family, friends and some unexpected allies as he races to stop Nicholas Quinn (recurring guest star Angus Macfadyen) from destroying everything Chuck has built over the past five years. Recurring guest star Linda Hamilton appears as Mary Bartowski.