Chuck Versus the Muuurder
S4, E19: Chuck is put in charge of a top-priority mission, but his leadership skills are pushed to the limit when there is a murder in Castle. Meanwhile, Awesome takes on a mission of his own when Ellie finds an alarming new hobby. Elsewhere, Morgan's leadership is also tested when his Buy More troops wage war against Large Mart.