Chuck Versus the Nemesis
S1, E10: Chuck discovers that his former roommate and old nemesis, Bryce Larkin, is still alive, and that a renegade group within the CIA is after the Intersect. Chuck then has to balance helping Bryce return to the legitimate CIA, with the year's busiest shopping day at the Buy More.