Chuck Versus the Suitcase
S4, E2: When Chuck go undercover in Milan, Chuck realizes the "Achilles' Heel" in their relationship, but must set personal issues aside for the mission. Meanwhile, Morgan recognizes a fatal flaw that compromises the new Buy More. Elsewhere, Casey struggles to put down roots in Burbank.