Chuck Versus the Wedding Planner
S4, E21: When Chuck and Sarah get conned out of their wedding money, there is only one man they can turn to for help -- Sarah's conman father, Jack Burton. Meanwhile, Morgan pressures Casey to face Alex's mother.