Churnalism
S1, E6: Ned takes over Esmeralda's advertorials and assigns the staff to test products themselves, but Esmeralda retaliates, covers one of Ned's stories, and finds a scandal. Ken turns Adam into a lab rat, while Oscar and Adelola compare pain tolerances.