Cinderiley / Skate-Gate
S1, E2: In 'Cinder-Riley', Riley doesn't have a partner for the school dance, so gets a makeover to persuade baseball player Johnny to ask her for a date. In 'Skate-Gate', Todd fights the anti-skateboarding mayor.