Cities, Civilizations, and Sources
S1, E1: Learn about the different kind of approach the course will take in its explorations of the ancient world and hear a story that perfectly illustrates the risks inherent in letting one's own cultural biases and limited perspective overly influence the interpretation of archaeological discoveries.