Clarence Gets a Girlfriend
S1, E7: When Clarence is asked out on a date by Ashley, a girl in his class, he realizes he doesn’t know the first thing about having a girlfriend! Clarence enlists Sumo and Jeff to transformhimself into the perfect gentleman…just in time for his big date.