Diamond In The Rough Classic Colonial Meets Modern-Day Makeover
S1, E4: Jenny and Dave overhaul a historic Dutch Colonial home for a couple of farm owners and their two small children. While keeping the home's history and character, they come up with a plan for a open-concept kitchen and a one-of-a-kind playroom.