Clean for a Day
S7, E12: Before Claire officially takes over Jay’s closet business, she decides she must get the house in order and make the family clean out the clutter; unfortunately, Phil and Luke can’t bear to part with anything, and Alex digs up old feelings when she finds Sanjay’s sweatshirt. Newly into retirement, Jay decides to get a new hobby – piloting a plane – but the danger puts Cameron into a tailspin of worry. And elsewhere, Gloria wants to connect with Jay more and decides to pick up his favorite game of golf, and ropes Mitchell into teaching her.