HBO favorite Larry David stars in this original HBO Films comedy as Nathan Flomm, a marketing executive at a start-up electric car company, who loses a fortune after a petty argument with his boss (Jon Hamm). The company then goes on to make billions of dollars, leaving Nathan publicly humiliated, his life destroyed. But even after changing his identity and moving to a small island off the coast of Massachusetts, his past threatens to disrupt his new life. Co-starring Bill Hader, Philip Baker Hall, Jon Hamm, Kate Hudson, Michael Keaton, Danny McBride, Eva Mendes, Amy Ryan and J.B. Smoove. Directed by Greg Mottola; written by Larry David, Alec Berg, David Mandel, Jeff Schaffer.