Clip Show
S8, E22: As the Third Trial nears, Sam and Dean reunite with Castiel. Digging through the Men of Letters' files, they stumble upon an undiscovered film, which could be the key to the third trial. Metatron (CURTIS ARMSTRONG) enlists Cass to mull over problems at home in Heaven – but things are not what they seem. Meanwhile, Crowley digs up some familiar faces from Sam and Dean's past.