Cold Snap
S3, E20: The identity of Rebel will be revealed and will have big consequences, and Noah wants Danko to let Tracy go in the hope that she will lead them to Rebel. Meanwhile in Los Angeles, Hiro and Ando continue with the mission that Rebel entrusted them, to keep the new hero safe.