Colliding Souls! Saori vs. Grand Master
S1, E6: Aphrodite of Pisces takes Athena to the Sanctuary by order of the Grand Master, where both will meet face to face; what secret does the Grand Master hide behind his tears; the remains of Eris are producing an effect that could be catastrophic.