Dish It Out Comfort Classics
S1, E1: Tilly Ramsay teams up with her father, Gordon Ramsay, to put an elevated spin on the classic French croque madame. Then, Tilly puts her own twist on the viral soup-in-a-jar trend, and serves a spin on Ukrainian vareniki dumplings, made with beets.