Common Interest
S2, E11: The nuclear battery which powers the Super-computer is running out of fuel... Sensing the danger to itself, XANA possesses a criminal to steal some uranium. When our heroes find out what’s going on, they are forced to help XANA to carry out its evil plan as Aelita’s survival is also under threat!