Complications
S3, E11: Clark helps Lois prepare for a procedure, but must leave the boys with her to help John Henry and Gen. Lane track down the Mannheims; John Henry and Nat butt heads over her desire to help Matteo; Bruno's plans go awry; Peia's condition worsens.