Connect Four
S4, E5: On a camping trip with his father and Dr Abbott, Ephram reveals the true reason he returned to Everwood. Elsewhere, Bright contemplates a sex-free relationship with Hannah after she tells him that she doesn't believe in pre-marital sex.