Connection Lost
S6, E16: Claire’s computer becomes the hub of all the family’s activities when she gets stuck at the airport and is desperate to reach Haley after a big fight. After FaceTiming with Phil and the rest of the family to help track her down, Claire quickly turns to online snooping which inevitably becomes disturbing real quick and everyone gets sucked into the online drama.