Conquer the Mountain
S7, E11: Marty brings out the big guns for a final frenzied push out of the brush. Morgan and Margaret make a major breakthrough, as Mike battles Kodiak's most treacherous mountain and Jake faces down a pair of predators. Jason fuels the forge.