Copenhagen
S5, E8: Axe sends Wags to dig up dirt on Prince, discovering one of his weaknesses; a visit to Axe Cap puts Wendy and Tanner at odds; Chuck looks for alternative methods to save his father, but an old mistake threatens to sidetrack him.