Corey Feldman, Rachel Hunter, Evelyn Lozada
S2, E4: Corey Feldman is confronted with advice and details from the other side. Tyler speaks to Rachel Hunter's deceased trailblazing grandmother, and Evelyn Lozada and her daughter get an emotional double reading.