Corey's Been Dead for an Hour
S4, E9: During a double date, Charlie becomes annoyed with Alan for constantly borrowing money and promising to pay the tab "next time." When Alan leaves Charlie with the check after dinner, Charlie tries to beat him at his own game. Meanwhile, while the men are out, Jake gets to see what it's like to be home alone.