Cornered
S4, E6: When Gale Boetticher's murder causes her to suspect that Walt (Bryan Cranston) isn't telling her the truth about his drug operation, Skyler (Anna Gunn) adopts a cold and businesslike approach to getting their money laundering car wash underway. Meanwhile, as Gus (Giancarlo Esposito) draws him closer into his inner circle, Jesse (Aaron Paul) proves his worth with a brazen recovery of some drugs stolen by a deadly Mexican cartel.