Coronation
S1, E8: With Goethe and the witches out of her way, Dorothea ascends to the imperial throne; as she uses her magic to consolidate her power, Shirousagi searches the wastelands for Adonis; Adonis and Doroka stumble into a seemingly abandoned ghost town.