Cottonmouth
S2, E5: As a check forger leads Raylan (Timothy Olyphant) to suspect the Bennett family in a local drug dealer’s disappearance, Boyd (Walton Goggins) sabotages a daring payroll robbery at the mine where he works. And as Boyd give his cash-strapped sister-in-law Ava (Joelle Carter) the money salvaged from the aborted heist, Mags Bennett (Margo Martindale) punishes her half-wit sons for jeopardizing their family’s criminal enterprise.