Coup de Grace, Pt. 1
S17, E3: Nikki delivers ground-breaking testimony in the high-profile appeal court case of David Bennetto, a convicted killer who has spent six years in jail for the murder of two gay teenagers. But when another man is found dead, bearing the same hallmarks of the previous murders, a bitter DI Rachel Klein cannot hide her contempt.