S1, E4: In this scene, Molière is surrounded by scholars, artists and writers: Corneille, Racine, Jean de la Fontaine, Boileau... At the centre of the assembly of men is a single woman. But who was she? Our research traces out the life of Ninon de Lenclos, a courtesan who became highly influential in 17th century French high society.