Covenant
S3, E22: Things come to a head when Kara, a beautiful girl with superpowers, who claims to be from Krypton, comes to entice Clark to fulfil his destiny. Overwhelmed, Clark turns to his parents for advice but is shocked when Kara forces Jonathan to finally reveal the deal he made with Jor-El. Also, Clark makes a discovery that ultimately redefines his relationship with Lex, and Clark's relationship with Lana takes a final turn.