Crate 'n Burial
S1, E3: The wife of a millionaire is kidnapped, and Grissom, Nick and Sara engage in a frantic race against time to free her. The crew soon find more than they expected. Meanwhile, Catherine and Warrick investigate the disturbing hit-and-run death of a little girl.