Charmed Crimes And Witch Demeanors
S6, E19: When Phoebe and Paige are caught on tape using their powers, Darryl is implicated as a murderer and sent to death row as part of the cover up. When the sisters try to help, they end up on trial themselves for recklessly abusing their powers.