Crisis on Infinite Earths: Part Three
S6, E9: Pariah enlists Black Lightning to help stop the Anti-Monitor; Flash-90 shares what he learned from his battle in Elseworlds; with the help of Black Lightning, Barry, Cisco and Killer Frost come up with a plan that could save them all.