Crossing the Line
S1, E2: There's no time to breathe! It's a painful, soul-destroying period. Fortunately, the divisional chief superintendent, who is supportive towards them, is still around for a few days before he is due to retire. However, the group starts to crumble under the pressure. Roxane, for one, is struggling with his conscience. When Lemoine beats up Vachewski, he finds out that it was his attorney who gave him over to the cops. Morlighem has poker debts and he's asking Caplan to help him find a solution.