Crying Out Loud
S6, E23: The family is determined to make Alex celebrate her senior ditch day and Phil, Luke and Haley forcefully take her out but end up at an unexpected detour. Claire is torn when she gets a job offer from a big hotel chain but feeling torn quickly gets replaced with feelings of confusion when she can’t tell whether or not Jay really cares if she stays or goes. And with Manny groggy off of pain killers from his wisdom teeth procedure, Gloria seizes the moment to put a sabotage plan into effect to break Manny and his new girlfriend up.