Cupid's Crossbow
S5, E14: Cupid's Crossbow: On Valentine's Day, Jessica and Louis compete to give Evan the best advice on how to celebrate with his new girlfriend. Eddie is passed a love note and asks Honey for help finding out who his secret admirer is. (S5, E14)