Cure
S7, E4: Chloe learns that a doctor, Dr. Curtis Knox (Dean Cain - Superman on "Lois & Clark: The New Adventures of Superman"), has been treating meteor-infected people and eliminating their abilities. Desperate to get rid of her power, Chloe makes an appointment to see Knox, unaware that he has a nefarious plan to kill his patients and harvest their organs. Meanwhile, Kara (recurring guest star Laura Vandervoort) cons Jimmy into helping her locate her crystal and, after discovering its whereabouts, defies Clark's order to stay on the farm. And Lana sets up secret surveillance of Lex.