Curiouser and Curiouser
S1, E4: At Deirdre's funeral, Rowan is plunged into the world of the infamous Mayfair family; Uncle Cortland and Aunt Carlotta present diverging views on Lasher; Rowan must choose whom to trust and face the dire consequences; Sip identifies Deirdre's killer.