Legends Of The Deep Curse of the Sea Monster
S1, E3: Céline and Fabien Cousteau use cutting-edge tech to investigate a strange part of the ocean that's home to unexplained sightings of a terrifying sea monster; what they discover could lead them to an even deadlier creature.