Liverpool 1 Cut from the Same Cloth
S1, E2: Callaghan and de Pauli attempt to find a young girl who has gone missing and are interrogated about arrest of Mikey Sullivan. Callaghan finds himself in trouble when Frank 'Mad Dog' Gagliano arrives seeking vengeance.