Cut Ties
S3, E2: As he works to subvert Boyd Crowder’s (Walton Goggins) plan to avenge the shooting of his sister-in-law, a still recuperating Raylan (Timothy Olyphant) is reunited with an old boss in the investigation of the murder of a U.S. Marshal who supervised clients of the Federal Witness Protection Program.