Cycles
S1, E3: Kayla and Tom find themselves at odds when faced with a tough decision; a problem arises with the Mars Ascent Vehicle that may jeopardize the crew's safety; Aiko hosts a dinner party to celebrate Sadie and Ollie's wedding anniversary.