Daddy's Girl
S1, E11: Debbie convinces Fiona to get involved with her mothers group, where Fiona finds a new friend in the alluring Jasmine; Tony begins to unravel the truth about Steve's car-stealing business; Lip and Ian set out to uncover which of their uncles is Ian's dad; Frank loses his worker's compensation and sets his kids on a hunt to find him a new and promisingly dangerous job.