Dangerous Deliveries
S5, E8: Every time the postman pays the Farmer a visit, Bitzers canine instincts get the better of him, resulting in shredded mail and and an irate farmer. Shaun decides to help out by taking on the role of Bitzer’s therapist…with unexpected consequences.