Dans L'ombre
S1, E13: Alan (Billy Campbell) and Peter capture the assassin Scythe and demand to know the whereabouts of Julia’s (Kyra Zagorsky) mother. Balleseros confronts Hatake (Hiroyuki Sanada) about the missing Inuit children, while Anana and her brother learn of Daniel’s fate. Concerns that the virus is in Ilaria’s possession again forces Alan and the team off the base to search the world in order to retrieve it.