Dark Sacred Night
S6, E9: Bosch closes in on a suspect in the Daisy Clayton murder as Elizabeth begins to unravel. Edgar discovers Avril is as cunning as ever, and worries he'll slip away. The car czar makes a hard play to force Irving out of the mayoral race.